Hívás: +48 22 511 11 11
Írjon nekünk: streetcom@streetcom.hu

Fogyasztói ajánlású marketinggel foglalkozunk!

Több száz kampányt folytattunk le sok üzletágban!

Professzinálisan és hatékonyan a hosszú távú kapcsolatot építünk a márkák és a fogyasztók között. Kihasználjuk a modern marketing eszközeit etikai szabályok betartásával, ügyfeleink egyedi igényeinek kielégítésével.

Szakértelem

A 2004 óta szerzett tudás és tapasztalat illetve az együttműködés a legnagyobb ajánló marketing vállalatokkal a világon, lehetővé teszi számunkra, hogy olyan professzionális márka aktivációs programokat ajánljunk amelyek a fogyasztó ajánláson alapulnak. Átfogó stratégiát ajánlunk a fogyasztók hatékony megszólítására, a legújabb marketing eszközök felhasználásávall. A tevékenységi köreink közé tartozik a piackutatás, a kommunikációs kampányok előkészítése, reailizálása és hatásuk mérése.

Innováció

Az ajánló marketing, a marketing leggyorsabban növekvő válfaja. Európában mi vagyunk az első a világban pedig a második, Ajánló Marketing ügynökség. Egyedülálló adatbázisunk van 300 000 profilírozott fogyasztóról,a társadalmi kapcsolatok széles hálójával és a természetes hajlammal, hogy megosszák másokkal véleményüket a termékekkel kapcsolatban. Az egyedülálló értéket jelent legmegbízhatóbb ajánlások széles köre offline és online, a fogyasztói szokások mélyreható kutatásával együtt.Az új piaci eszköz felhasználása segít hatékonyanabban elérni a kitűzöttt marketing célokat.

Ügyfél-elégedettség

Az ügyfelek elégedettsége a legfőbb mozgatórugója tevékenységünknek. Tanulmányozzuk és alaposan elemzzük az ügyfelek igényeit. Mindannyiuknak olyan stratégiát készítünk, ami figyelembe veeszi a marketing célokat, a célcsoport-specifikumát, és együttműködési lehetőséget más a kommunikáció más csatornáival. Igyekszünk hosszú távú kapcsolatot kiépíteni ügyfeleinkkel, és minden tőlünk telhetőt megteszünk annak érdekében, hogy mind termékeink minősége mind ügyfeleink kiszolgálása a legmagasabb nívót képviselje.

Etikai

A piac fejlődése azzal a fokozott igénnyel jár együtt, hogy a márkák olyan kapcsolatot építsenek fogyasztóikhoz amelynek alapján az őszinteség és a bizalom. A Nemzetközi Szóbeszéd Marketing Szövetsége a WOMMA tagjaként tevékenységünk etikus mivolta számunkra elsődleges. Gondoskodunk a tisztességesség szabályainak betartásáról partnereink, ügyfeleink és alkalmazottainkkel szemben is. A kampány keretein belül mindig tájékoztatjuk közösségünk tagjait az etikus cselekvés szabályairól. A piacon nevelésének érdekében, és elősegítendő a helyes elvek terjedését kezdeményeztük, a Szóbeszéd Marketing Etikai Kódexének létrehozását.