Hívás: +48 22 511 11 11

Fogyasztói ajánlású marketinggel foglalkozunk!

Több száz kampányt folytattunk le sok üzletágban!

) Ügyfeleinknek különböző fajta kutatásokat is kívánunk. Számon tartjuk a fogyasztók véleményét, szándékait illetve korlátjait is. Értékeljük a kampány hatóterét. Van egy egyedülálló eszközünk a Talk Track - ami a piacon egyedülálló módon, felügyeli a márkákról és termékekről alkotott véleményeket.

Streetcom Research Ügyfeleink részére különféle kutatásokat tesz lehetővé a kampányok keretében.

A szóbeszéd kampányhoz kapcsolódó felmérések.
A Szóbeszéd Kampány egyedülálló lehetőséget biztosít, a terméket tesztelésére egy nagyobb több-ezres fogyasztói csoportban. Kiválasztott nagykövetek nem közönbösek a márka iránt, így hajlandóak akár sok időt is eltölteni azzal, hogy részletes és pontos visszajelzéseket gyűjtsenek a vizsgált termékkel kapcsolatban. Ennek eredményeként olyan információt kapunk, mint például a termék és bizonyos jellemzőinek általános értékelése illetve az árnak és magának a márkának a fogadtatása. Az jelentések elemzése alapján, a beszélések érzelmi hőfokát mértékét, nyelvi elemzését, illetve szándék-, motiváció- és korlátelemzését is rendelkezésre tudjuk állítani.
A kampány hatósugarának értékelése – A Streetcom Kampányoknak végigkísérik felméréseink
abban azokban ismeretségi körökben, amelyekhez a Szakértőink ajánlásái eljutottak. A felmérések során ellenőrizzük: márka ismertségét, hogy a beszélgetés során közlött ismeretekből mennyi ragadt meg, termék értékelését, illetve a potenciális vásárlók viselkedését és szándékát.

A Talk Track Felmérése – az egyedülálló Talk Track felmérést ajánljuk – ez az egyetlen a piacon, ami a havi szinten ellenőrzi a vásárlók hétköznapi beszélgetése alapján, a márkákról és termékekről alkotott véleményeket. A Talk Track felmérésnek köszönhetően lehetőségünk van a valós beszélgetések, melyek alapján, értékelhetjük a márka megítélését
a PR kritikus eseményeinek és válsághelyzetek negatív befolyását a fogyasztók negatív motíválására.