Hívás: +48 22 511 11 11
Írjon nekünk: streetcom@streetcom.hu

Fogyasztói ajánlású marketinggel foglalkozunk!

Több száz kampányt folytattunk le sok üzletágban!

A Product Seeding a kiforrott termék a szóbeszéd kampányban való résztvevőhez való eljuttatásán és ügyes vélemény terjesztésén alapul a pontosan kiválasztott célcsoport körében.

A Seeding a szóbeszéd marketing alapvető eszköze.
A Product Seeding a teljesértékú terméknek a kampány résztvevőihez való eljuttatásán múlik. Közvetlen tapasztalataik alapján, a márkának megfelelően kiválogatott nagykövetek elkezdenek beszélni a termékről, és minták adnak belőle ismerőseiknek.
Kampányolók gyakran a piacon elsőként kapják meg a terméket, ami számukra egyfajta elismerést és lehetőséget jelent, illetve annak lehetőségét teremti meg hogy tanácsokat adhassanak ismerőseiknek.
Ennek köszönhetően márka fontossá válik számukra és érzelmileg is jobban elköteleződnek. Fizetés nélkül ajánlják a termékeket, a barátaikkal, ismerőseikkel, családtagjaikkal, a reklámozott márkáról, folytatott beszélgetések közben.