PL PL-EN CZ Hu
Go to   ügyfél zóna
Hívás: +48 22 511 11 11
Írjon nekünk: streetcom@streetcom.hu

(Polski) Jak usunąć swoje konto? (tak)

(Polski) Czy moje dane osobowe będą przekazywane innym firmom? (tak)

Hogyan lehet részt venni egy kampányban?

Regisztrálás után a honlapon ki kell tölteni minden felmérést. A felvételi felmérések alapján, választjuk ki azokat, akik részt vehetnek a szóbeszéd-kampányokban.

A tesztelés díjazott?

A Streetcom kampányokban a részvétel térítésmentes. Szakértők nem fizetnek a kapott termékekért és ők sem kapnak díjazást.

Hogyan juttatjátok el a teszttermékeket?

A termékek a megadott címre küldjük, általában futárszolgálattal.

Milyen hamar kapom meg a teszterméket?

Attól függ, hogy milyen kampányt indítunk. Minden termék egy adott célcsoport számára lett létrehozva. A teszttermékek száma korlátozott, ezért csak a kiválasztott, minden kritériumot teljesítő személyek számára tudjuk felkínáni a tesztelést.

Kitöltöttem a minden felmérést, hogyan tovább?

Emailben a regisztrációkor megadott címre tájékoztatást biztosítunk minden új felmérésről, és minden új tevékenységről, amiben részt vehetsz.Ezért a legjobb, ha mindig megnézed a legfrissebb Streetcom-tól kapott híreket a postaládádban, illetve a profilodban a bejelentkezés után.

Mi van, ha nem tetszik a termék?

A részvétel a tesztelésben önkéntes. Ha nem tetszik a márka - akkor ne vegyél részt a kampányban. Írj nekünk, ha a termék nem felel meg az elvárásaidnak, vagy bármilyen kérdésed van. Csak akkor javasolj egy termékek, ha tudod, hogy megérdemli a dícséretet.

Ha elmegyek külföldre továbbra is részt vehetek kampányokban?

Sajnos ez nem lehetséges, mert a nagyköveti csomagokat csak Magyarország területén belülre tudjuk elküldeni.