Hívás: +48 22 511 11 11
Írjon nekünk: streetcom@streetcom.hu

Fogyasztói ajánlású marketinggel foglalkozunk!

Több száz kampányt folytattunk le sok üzletágban!

KI A SZAKÉRTŐ

Szeretnek tanácsot adni másoknak, ezért azt ajánlják a termékeket ismerőseiknek. Azzal, hogy részt vállalnak a kampányokban, a Streetcom szakértők előre tudják, mi fog megjelenni a piacon, és a lehetőségük van, arra hogy kipróbálják az új termékeket.

Több »

MI A SZÓBESZÉD MARKETING?

2004 óta működik a Streetcom - Európa első fogyasztói ajánlás marketingre specializált ügynöksége. Tevékenységünk az egyedülálló, 300 000 fogyasztót kitevő közösség adta lehetőségeken alapszik. Amerikában és az európai piacokon az ehhez hasonló tevékenységek a legértékesebb formái a vásárlókkal épített kapcsolatnak illetve egyik alapvető formája a termék promócióknak és fogyasztói vélemények felmérésének. A Lengyelországban eddig több száz kampányt folytattunk le, és a Streetcom ügyfelei a legnagyobb globális márkák. A Streetcom szakértők külféle üzletágak termékeit és szolgáltatásait tesztelték már, többek között a kozmetikumok, elektronika, játékok, élelmiszerek, gyermekeknek készült termékek, valamint a banki és egyéb szolgáltatások egész sorát. Az szóbeszéd marketing alapvető formája a "Product Seeding".Ez azon alapul, hogy a fogyasztók egy kiválasztott csoportjának teljesértékű terméket juttatnak el tesztelésre, illetve ismerőseiknek szétosztható termékmintákat. A termékekről és márkákról folytatott kommunikáció mind a valós világban, mind a világhálón zajlik. A kiválasztott fogyasztók az ötlet támogatóivá is válhatnak (ez a Seeding ötletének alapja ) - például az egészséges táplálkozással, az életmóddal és más témákkal kapcsolatban.A kiválasztott kampányokba meghívást kapnak a Streetcom Blog Team bloggerei is.A szóbeszéd marketing tevékenységek a tökéletesen megválasztott fogyasztói csoportra irányulnak.

Több »

Dictionary

Szóbeszéd Marketing

A Szóbeszéd Marketing olyan tevékenység melynek célja a termékek/szolgáltatások ajánlásának hullámokban való előidézése a fogyasztók körében. A Szóbeszéd Kampány részvevői az adott márka legmegfelelőbben kiválogatott fogyasztói. Ezek az emberek önként és ingyenesen vesznek részt a kampányokban. Szeretik kipróbálni új termékeket, és elsőként szeretnének tájékoztatást kapni az újdonságokról. Nem kapnak díjazást. Kampányolók ismerőseik, családtagjaik, illetve az őket körülvevők önkéntes és őszinte véleményét továbbítják. Véleményeket jelentések formájában továbbítják az ügynökség felé, ami ez alapján készíti a fogyasztói felmérést kliense számára. A Szóbeszéd Marketinget már a majdnem minden üzletágban tevékenykedők fel tudják használni, akár egyszerű ötletek beharangozására is.

Több »