Hívás: +48 22 511 11 11
Írjon nekünk: streetcom@streetcom.hu

Fogyasztói ajánlású marketinggel foglalkozunk!

Több száz kampányt folytattunk le sok üzletágban!

KI A SZAKÉRTŐ

Szeretnek tanácsot adni másoknak, ezért azt ajánlják a termékeket ismerőseiknek. Azzal, hogy részt vállalnak a kampányokban, a Streetcom szakértők előre tudják, mi fog megjelenni a piacon, és a lehetőségük van, arra hogy kipróbálják az új termékeket.

Több »

MI A SZÓBESZÉD MARKETING?

2004 óta működik a Streetcom - Európa első fogyasztói ajánlás marketingre specializált ügynöksége. Tevékenységünk az egyedülálló, 300 000 fogyasztót kitevő közösség adta lehetőségeken alapszik. Amerikában és az európai piacokon az ehhez hasonló tevékenységek a legértékesebb formái a vásárlókkal épített kapcsolatnak illetve egyik alapvető formája a termék promócióknak és fogyasztói vélemények felmérésének. A Lengyelországban eddig több száz kampányt folytattunk le, és a Streetcom ügyfelei a legnagyobb globális márkák. A Streetcom szakértők külféle üzletágak termékeit és szolgáltatásait tesztelték már, többek között a kozmetikumok, elektronika, játékok, élelmiszerek, gyermekeknek készült termékek, valamint a banki és egyéb szolgáltatások egész sorát. Az szóbeszéd marketing alapvető formája a "Product Seeding".Ez azon alapul, hogy a fogyasztók egy kiválasztott csoportjának teljesértékű terméket juttatnak el tesztelésre, illetve ismerőseiknek szétosztható termékmintákat. A termékekről és márkákról folytatott kommunikáció mind a valós világban, mind a világhálón zajlik. A kiválasztott fogyasztók az ötlet támogatóivá is válhatnak (ez a Seeding ötletének alapja ) - például az egészséges táplálkozással, az életmóddal és más témákkal kapcsolatban.A kiválasztott kampányokba meghívást kapnak a Streetcom Blog Team bloggerei is.A szóbeszéd marketing tevékenységek a tökéletesen megválasztott fogyasztói csoportra irányulnak.

Több »

Dictionary

Interaktív Marketing

Ez bizonyos ügyfelek interaktív eszközökön keresztül való elérésének formája. Az olyan lehetőségek kihasználása, amiket az Interaktív Marketing sok előnnyel jár. Ezek az intézkedések lehetővé teszik a célcsoport pontos meghatározását, és hirdetések csak rájuk irányítását. Az Interaktív tevékenységek részeként ki lehet tűzni a következő célokat:

  • A márka ismertségének online építése.
  • A márka fő jellemzőinek kommunikációja.
  • Online ajánlás hullámok gerjesztése.

Több »