Hívás: +48 22 511 11 11
Írjon nekünk: streetcom@streetcom.hu

Fogyasztói ajánlású marketinggel foglalkozunk!

Több száz kampányt folytattunk le sok üzletágban!

A termékinformációk legmegbízhatóbb forrása egy közeli személy ajánlása. Ezt bizonyítják a felmérések is - a fogyasztók 92%-a hisz barátai ajánlásainak* *Nielsen Global Trust in Advertising and Brand Messages, 2012 április.

2004 óta működik a Streetcom – Európa első fogyasztói ajánlás marketingre specializált ügynöksége. Tevékenységünk az egyedülálló, 300 000 fogyasztót kitevő közösség adta lehetőségeken alapszik.

Amerikában és az európai piacokon az ehhez hasonló tevékenységek a legértékesebb formái a vásárlókkal épített kapcsolatnak illetve egyik alapvető formája a termék promócióknak és fogyasztói vélemények felmérésének. A Lengyelországban eddig több száz kampányt folytattunk le, és a Streetcom ügyfelei a legnagyobb globális márkák. A Streetcom szakértők külféle üzletágak termékeit és szolgáltatásait tesztelték már, többek között a kozmetikumok, elektronika, játékok, élelmiszerek, gyermekeknek készült termékek, valamint a banki és egyéb szolgáltatások egész sorát.
Az szóbeszéd marketing alapvető formája a “Product Seeding”.Ez azon alapul, hogy a fogyasztók egy kiválasztott csoportjának teljesértékű terméket juttatnak el tesztelésre, illetve ismerőseiknek szétosztható termékmintákat. A termékekről és márkákról folytatott kommunikáció mind a valós világban, mind a világhálón zajlik. A kiválasztott fogyasztók az ötlet támogatóivá is válhatnak (ez a Seeding ötletének alapja ) – például az egészséges táplálkozással, az életmóddal és más témákkal kapcsolatban.A kiválasztott kampányokba meghívást kapnak a Streetcom Blog Team bloggerei is.A szóbeszéd marketing tevékenységek a tökéletesen megválasztott fogyasztói csoportra irányulnak.