Hívás: +48 22 511 11 11
Írjon nekünk: streetcom@streetcom.hu

Fogyasztói ajánlású marketinggel foglalkozunk!

Több száz kampányt folytattunk le sok üzletágban!

10.07.2013

A blogger motiválják az…. olvasók

A Streetcom Lengyelország ügynökség országos blogger-felmérés végzett júniusban A fő cél az volt, hogy megvizsgálják mi ad a motivációit a blogoláshoz és a bloggerek szokásaihoz.Mint kiderült, a megkérdezettek 90%-ának a blog fontos része a mindennapi életének és örömforrás.Miért írnak? Az bejegyzéseik megírására leginkább olvasóik reakcióji motiválják a legtöbb bloggert.
A Streetcom anonim, egész Lengyelországra kiterjedő vizsgálata arról kérdezték a bloggereket mi ad nekik motivációt a blogoláshoz, illetve arról, hogy milyen szerepe van életükben a blogok írásának.Minden ötödik blogger naponta tesz fel bejegyzéseket.A szerzők közel fele, legalább egyszer egy héten ír valamit. Minden harmadik ember vezet blogot több mint két éve, úgyhogy már van tapasztalata, és kiépített kapcsolata az olvasóival.A legnépszerűbb blog témák a következők: szépség, életmód és a főzés.Számukra az írás: öröm, munka vagy a szórakozás? A bloggerek fele aktívan dolgozik és a blog számukra csak másodlagos elfoglaltság. 90%-uk szerint a blog fontos része az életüknek, egy hobby, egy fontos tevékenység, ami örömet okoz.
Mi okozza, hogy a bloggerek írni akarnak?Abszolút a legfontosabb motiváció a bloggerek számára, olvasóik visszajelzése.Ez a tényező a legfontosabb bloggerek 60%-ának.
Minden negyedik megkérdezett bloggernek a blog “egy álandó és nagyon fontos része az életnek”, és 60%-uknak a mindennapi élet egyik örömforrása.”A blog írása közben kitljesedek, és ez ad nekem motivációt, hogy folytassam a tevékenységet.A kommentek a bejegyzéseim alatt, új olvasók, a blogot olvasók véleményei (a szociális hálózatokon, illetve szóban továbbadva) a hír, hogy valaki ihlette merített ötleteimbél, és valami hasonló csinált, kitüntetés a blognak – ez mind, ami arra készteti a bloggert, hogy írjon “- írta egy a szerző.”A múltban eredményezte naplót írtak, most pedig blogot.Megpróbálom lejegyezni a számomra legfontosabb dolgokat, hogy valaha visszatérhessek az emlékeimhez és fontos élettapasztalataimhoz. “- Mondja egy másik.A másnak a blogírás írás “egy lehetőséget, hogy véleményt cseréljenek és “kidomálja magát”.Mi a legfontosabb az számodra a blogírásban ?”Természetesen, kedves olvasók.De, ha a gyártókról, különböző ajándékokat kapok, hogy a teszteljem – akkor is elégedett vagyok “- Mondja egy másik szerző.Blogok személyes elégedettség egyik forrásai, illetve a valóság dokumentálásának, egyik módja és néha társági helyzetet hoznak létre: “Annyira izgat, hogy nem tudok elképzelni, egy nap se anélkül, hogy ne csinálnék egy bejegyzést vagy ne látogassal fel a blogra.Nagyon büszke vagyok rá. Élvezek minden látogatást és bejegyzést.. Az anyósom, aki mindig rossz háziasszonynak tartott, most még is büszke, is arra amit én elértem … tényleg. ”
Streetcom szóbeszéd marketingre specializálódott, és több mint egy éve vezet platformot a bloggereknek a Streetcom Blog Term a www.streetcom.hu weboldalon.Ahova minden nap írnak blogot az interneten különböző helyein.
A bloggereknek be kell tartaniuk a www.streetcom.hu oldalán megtalálható szabályokat.A StreetcomBlogger Kódexben többek között a következők szerepelnek: átláthatóság – mindig el kell mondani,, hogy ha valaki szóbeszéd-marketing kampányban vesz részt, az őszinteség, hiszen nem kap fizetést a tevékenységért a blogon, és kampányokban önkéntes alapon vesz részt; természetesség – a blogger nem utasítható arra, hogy milyen véleményt terjesszen.A bloggereket be vannak mutatva a közösség több mint 250.000 szakértőkjének a Streetcom.Hu-n és 50.000 Streetcom rajongónak a Facebook-on.
Az egész Lengyelországra kiterjedő CAWI módszerrel készült anonim felmérést, 2013 júniusában végeztet el a Streetcom Lengyelország. A felmérésen 820 blogot író személy vett részt.

Visszatérés <