Hívás: +48 22 511 11 11
Írjon nekünk: streetcom@streetcom.hu

Fogyasztói ajánlású marketinggel foglalkozunk!

Több száz kampányt folytattunk le sok üzletágban!

25.06.2013

Streetcom Szakértők a Dacia Sandero Stepaway volánja mögött

A Dacia és Streetcom Lengyelországban együttműködésbe kezdett, aminek keretein belül szóbeszéd-kampány indult a márka imázsának támogatására, közvetlen a Dacia Sandero Stepway modell közvetlen megismerésén keresztül.A Streetcom Közösségéből kivállogatott nagykövetek exkluzív csoportja kezdi tesztelni az autót, és közli majd a véleményét az importőrrel.

Ezt követően a szakértők aktívan ajánlani fogják az autókat online és a valós világban.Immáron több éve, a Reanult szárnyai alatt a Dacia sikereket könyvelhet el és egyre növekvő számú   imádóra tesz szert az európai piacokon.A Dacia Sandero Stepway egy modern, vérbeli terepjárónak stilizált modern autó jellegzetes designnal.A szóbeszéd-Kampánynak az a célja, hogy a kiválasztott személyek, teszteljék a jármű tulajdonságait és továbbadják véleményüket más fogyasztók számára is a próbautat követően.A márka Nagykövetei azok lesznek akik vonzó újdonságot keresnek az autópiacon piacon és mindezt jó áron. Ezek olyan személyek   , akik készek megismerni a legújabb autó modelleket és elterjeszteni őket ismerőseik körében.A gondosan kiválasztott vezetőknek tartott akció megszilárdítja a Dacia márkanév pozitív image-át a potenciális vásárlók tudatában, illetve lehetővé teszi annak ajánlását   másik személyeknek.Kampánnyal egy időben az interneten is kiszélesítették elérhetőek körét. A résztvevők megismerkednek a Dacia autó értékeival a próbavezetés során, valamint a márkával kapcsolatos információs anyagot és megemlékező apróságot kapnak. A Nagykövetek mind aktív vezetők, akik racionális döntéseket szoktak hozni. Úgy tervezik, hogy vesznek egy új autót a közeljövőben. Ezért kampány szlogenje: “Dacia. Bölcsen választok. “

Visszatérés <