Hívás: +48 22 511 11 11
Írjon nekünk: streetcom@streetcom.hu

Fogyasztói ajánlású marketinggel foglalkozunk!

Több száz kampányt folytattunk le sok üzletágban!

04.10.2013

Mary Kay At Play ™ – a Streetcom nagykövetnői sminkelnek az interneten, és a valós világban

Mary Kay At Play ™ – a Streetcom nagykövetnői sminkelnek az interneten, és a valós világban
A Mary Kay ® cég úgy döntött, hogy bővítsék társaság női fogyasztóinak körét ajánló marketingba kezdenek.A társaság a Streetcom ügynökséget bízta meg azzal feladattal, hogy támogassa a legújabb Mary Kay At Play™ termékcsaládot.
“Élj teljes életet, szeress és szórakozz” – bátorítja vásárlóit a gyártó a Mary Kay At Play™, színes kozmetikum termékcsaláddal, amit különösen a fiatal nőknek ajánl, akik szeretnek kísérletezni a sminkeléssel és saját kinézetükkel.Hölgyek újdonságot keresnek, szeretnek játszani, társaságkedvelőek, új márkékat választanak és még mindig keresi a jobb megoldásokat és az új trendeket. Úgyszintén aktív az interneten és és a szociális médiákban. Ilyen ideális női fogyasztókat keres a Streetcom a 280.000-es közössége tagjai között. A kampány több szakaszban zajlik, az interneten, és a valós világban. A felvételit kivetően kiválasztott nők részt vesznek részt egy virtuális játékban, majd kiválasztják közülük a legaktívabbakat, akik jelentkezhetnek a kampány következő szakaszára. Ebben a való világbeli “produkt experience” teszi lehetővé a részvételt.Ajakrúzs, tripla szemöldök árnyékok, szemceruza, a Mary Kay At Play ™ szórakozást nyújt mind a legaktívabb online résztvevőknek, mind ismerőseiknek.A hölgyek értesülnek a kozmetikumokról és a legújabb trendeket a sminkelés terén. Részt vehetnek találkozón a Mary Kay ® sminkesével is.
Streetcom biztosítja a gyártó pontos hozzáférését a célcsoporthoz, támogatást kap az Image építésében és oktatást az új kozmetikum termékcsaládról, illetve őszinte ajánlásokat az interneten ugyanúgy, ahogy a valós világban is. A termékek ajánlása a valós világban, kb. 20 000 embert ér el, az interneten viszont ugyanakkor körülbelül 65 000 megtekintésre számítnak.

Visszatérés <