Hívás: +48 22 511 11 11
Írjon nekünk: streetcom@streetcom.hu

Fogyasztói ajánlású marketinggel foglalkozunk!

Több száz kampányt folytattunk le sok üzletágban!

KI A SZAKÉRTŐ

Szeretnek tanácsot adni másoknak, ezért azt ajánlják a termékeket ismerőseiknek. Azzal, hogy részt vállalnak a kampányokban, a Streetcom szakértők előre tudják, mi fog megjelenni a piacon, és a lehetőségük van, arra hogy kipróbálják az új termékeket.

Több »

MI A SZÓBESZÉD MARKETING?

2004 óta működik a Streetcom - Európa első fogyasztói ajánlás marketingre specializált ügynöksége. Tevékenységünk az egyedülálló, 300 000 fogyasztót kitevő közösség adta lehetőségeken alapszik. Amerikában és az európai piacokon az ehhez hasonló tevékenységek a legértékesebb formái a vásárlókkal épített kapcsolatnak illetve egyik alapvető formája a termék promócióknak és fogyasztói vélemények felmérésének. A Lengyelországban eddig több száz kampányt folytattunk le, és a Streetcom ügyfelei a legnagyobb globális márkák. A Streetcom szakértők külféle üzletágak termékeit és szolgáltatásait tesztelték már, többek között a kozmetikumok, elektronika, játékok, élelmiszerek, gyermekeknek készült termékek, valamint a banki és egyéb szolgáltatások egész sorát. Az szóbeszéd marketing alapvető formája a "Product Seeding".Ez azon alapul, hogy a fogyasztók egy kiválasztott csoportjának teljesértékű terméket juttatnak el tesztelésre, illetve ismerőseiknek szétosztható termékmintákat. A termékekről és márkákról folytatott kommunikáció mind a valós világban, mind a világhálón zajlik. A kiválasztott fogyasztók az ötlet támogatóivá is válhatnak (ez a Seeding ötletének alapja ) - például az egészséges táplálkozással, az életmóddal és más témákkal kapcsolatban.A kiválasztott kampányokba meghívást kapnak a Streetcom Blog Team bloggerei is.A szóbeszéd marketing tevékenységek a tökéletesen megválasztott fogyasztói csoportra irányulnak.

Több »

Dictionary

Trendsetterek

A Trendsetter olyan személy, akit trendek barométerének lehetne nevezni.Ismeri a divatot és a legújabb trendeket, a gyakran van divatos klubokban. Jól tudja, hogy hol és mi történik, és hogy éppen mi a menő. Széles ismerettségi körrel rendelkezik, akik számítanak a véleményére. Trendsetter meghatározza és képzi az új trendeket. A Trendsetterek (vagy más néven "opinion formerek"), egy elit csoport, akik elsőként fogadják el, és tesztelik az új termékeket vagy szolgáltatásokat. A Trendsetterek általában a diákok közül kerülnek ki és leggyakrabban 18-25 év közöttiek.Tanulnak és dolgoznak. Tanulmányaik során határozottan több barátra tesznek szert, mint átlagos barátaik általában, és saját köreiken belül a karizmatikus vezető szerepét töltik be. Nem csak érdeklődnek a divattal és a technikai újításokkal, de meggyőzően be is tudja mutatni, azt ami teljesen új, és amit mások még nem ismernek. Nem az idejét tölti a klubokban, hanem a könnyen teremt kapcsolatokat, tud beszélni ismeretlen emberekkel és érdeklődés generál saját irányába. Trendsetter természetéből adódóan barátságos ember, nyitott az új ötletekre, kihívásokra, a termékekre, és szívesen megosztja az információit ezekről másokkal is. A Streetcom tevékenységének kezdetén, 2004 és 2005-ben elsősorban trendsetterekkel, különcökkel dolgozott életstílussal kapcsolatos termékek marketingjén.Tény, hogy a szóbeszéd marketing ebben a szegmensben nagyon hatékony, de ez egy nagyon szűk és kis piaci szegmens. Arra a kérdésre, hogy trendsetting hazánkban fejlődik-e, azt mondhatjuk, hogy olyan termékből , ami alkalmas ilyen típusú tevékenységre kevés van, és még kevesebb az igazi trendsetter.

Több »